akciós wellness hotelek,
olcsóbb üdülések
48 szálláshely a mai választékban

Kapcsolat/GYIK

Itt a Gyakran Ismétel Kérdések (GyIK) között megtalálja kérdéseire a választ, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot!

Szálláshelytől kérdezne? Válassza a Gyorskeresést jobbra fent, és a kiválasztott ajánlatnál írjon a Kérdezzen mezőben!.

Üzenet küldése vevőszolgálatunknak:
Regisztrációval kapcsolatos kérdések
Ha licitálni szeretnék, akkor regisztrálnom kell?
Regisztráltam, de nem kaptam meg a belépési kódokat.
Megkaptam a belépési kódokat, mégsem tudok belépni.
Hogyan tudom a bejelentkezési nevemet, e-mail címemet módosítani?
Hogyan tudom a jelszavamat módosítani?
Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?
Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
Vevőszolgálat...>>
Licitálással kapcsolatos kérdések
Hogyan érdemes licitálni?
Milyen időközönként jelennek meg újabb utazási lehetőségek?
Mit jelent az "Azonnal megveszem" gomb?
Az azonnal megveszem ár a teljes programcsomagra vonatkozik vagy személyenként értendő?
Hogyan tudok egyszerre több üdülési utalványt vásárolni?
Ha egy ajánlat 2 vendég részére szól, akkor gyermeket vihetünk?
Mennyi ideig használható fel az üdülési utalvány?
Az üdülési utalvány elajándékozható?
Ugyanarra a szálláshelyre szóló üdülési utalványokat összevonhatom?
Mit jelentenek az ajánlatok képei alatt megjelenő kis ikonok?
Mit jelent a rózsaszín malacpersely?
Mi a garancia rá, hogy az üdülési utalvány valódi, beváltható?
Mi történik, ha elvesztettem az üdülési utalványt?
Vevőszolgálat...>>
Fizetéssel kapcsolatos kérdések a szállodai ajánlatoknál
Mi történik ha megnyerem a Licitet?
Milyen fizetési lehetőségek közül tudok választani?
Kiválasztottam a fizetési módot, de módosítani szeretném!
Megnyertem egy licitet, de még nem kaptam meg a fizetési információkról szóló e-mailt. Mit tegyek?
Hogyan tudok külföldi szálláshelynek fizetni?
A licit zárása után mennyi idő múlva kapom meg az üdülési utalványt?
Licitáltam, vagy vásároltam, de szeretném töröltetni. Ez lehetséges?
Vevőszolgálat...>>
Kapcsolatfelvétel a szálláshellyel
Ha érdeklődni szeretnék a www.gulliver.hu oldalon keresztül, akkor regisztrálnom kell előtte?
Hogyan tudom a szálláshellyel közvetlenül felvenni a kapcsolatot?
Mi a teendőm, ha egyszerre több szálláshelytől is szeretnék kérdezni?
Vevőszolgálat...>>
SZÉP kártyás fizetéssel kapcsolatos kérdések
A programcsomagokat SZÉP kártyával is lehet fizetni?
Külföldi programajánlatokat lehet SZÉP kártyával fizetni?
A SZÉP kártyámon lévő összeg nem fedezi a programcsomag vételárát. Mi lesz a különbözettel?
Én vagyok regisztrálva, de a Páromnak van SZÉP kártyája. Ebben az esetben fizethetjük SZÉP kártyával az ajánlatot?
Vevőszolgálat...>>
A voucher on-line letöltése
Hogyan jutok hozzá a vásárlást követően a voucherhez, ha a fizetési módnál utalást választottam?
Hogyan jutok hozzá a vásárlást követően a voucherhez, ha a fizetési módnál postai utánvétet választottam?
Hogyan jutok hozzá a vásárlást követően az üdülési utalványomhoz, ha nincsen nyomtatóm?
Vevőszolgálat...>>
Jelentkezés külföldi, szervezett utazásainkra
Hogyan tudok külföldi, szervezett utazást vásárolni?
Az Árajánlatot kérek gomb mit jelent?
Hogyan tudom kiegyenlíteni a vételárat?
Gulliver Travel Ajándékutalvánnyal is fizethetem a körutazást?
Mikor utazhatok?
Vevőszolgálat...>>
Meghívóval, engedménnyel kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok az ismerőseimnek meghívót küldeni, hogy azzal engedményt kapjak?
Milyen nyelven tudok meghívót küldeni?
Elküldtem a meghívót. Mikor kapom meg az engedményt?
Melyik programajánlatoknál használhatom fel az engedményemet?
Az engedményemet csak azonnali áron történő vásárlásnál használhatom fel?
A felhasználható engedményemet meddig lehet igénybe venni?
Vevőszolgálat...>>
Gulliver Travel Ajándékutalvánnyal kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok igényelni Gulliver Travel Ajándékutalványt?
Milyen címletekben kapható a Gulliver Travel Ajándékutalvány?
Meddig használható fel a Gulliver Travel Ajándékutalvány?
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre, ha Gulliver Travel Ajándékutalványt vásárolok?
Melyik ajánlatokat lehet Gulliver Travel Ajándékutalvánnyal fizetni?
Vásárláskor egyszerre több Gulliver Travel Ajándékutalványt is felhasználhatok?
Ha a Gulliver Travel Ajándékutalvány összege kevesebb mint a programcsomag vételára, akkor a különbözetet hogyan tudom kiegyenlíteni?
Vevőszolgálat...>>
Vevőszolgálat...>>
Már több, mint 80.000 kedvezményes
üdülést választottak a Gulliverről!
Köszönjük kedves Olvasóinknak,
Vásárlóinknak és Partnerszállodáinknak!
© Gulliver Office Kft.
Eng.sz.: U-000903
Biztosító neve: Colonnade
Biztosítás kötvényszáma: VBB/2017/024
Nemzeti Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-60757